sobota, 4 marca 2017

hAu hAu hAuL #4

Muszę przyznać, iż kolorowe zabawki, szelki i obróżki to najbardziej lubiane przeze mnie nabytki, aczkolwiek czasem trzeba postawić na to co w gruncie rzeczy najważniejsze - zdrowie, dzięki czemu dzisiejszy haul "tętni" suplementami.


KONG Wubba Friends ~ skutek ddd, który okazał się najlepszą i przy tym najwytrzymalszą z mięciutkich zabawek.

Planet Dog Orbee-TuffSport GolfBall ~ mięciutkaaaa piłeczka, która została ogłoszona must-have wśród okrągłych zabawek.

Adresówki White Fox ~ awwww love  ... piękne i przy tym niezmiernie wytrzymałe zawieszki, z którymi od pewnego czasu się nie rozstajemy 
ᶫᵒᵛᵉ Lis & Szop ᶫᵒᵛᵉ 

Czasopismo Przyjaciel Pies ~ odkąd terrory kilkukrotnie pojawił się w fotowarsztatach... jakoś mam sentyment.

Myszki ~ muszą być !

Kubek termiczny ScanVet ~ prezent od firmy, który towarzyszy nam podczas spacerków i treningów.

Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM... kubek termiczny ~ mój towarzysz chłodnych, zimowych wieczorów.

ArthroScan syrop 500ml ~ Niko już jakiś czas temu miał zalecone przez naszego weterynarza stosowanie suplementu na stawy, jednak nasz poprzedni preparat zupełnie się nie sprawdził i po długich poszukiwaniach natrafiliśmy właśnie na ów produkt.

ZymoDent pasta ~ terriery mają spore predyspozycje do osadzania się kamienia nazębnego i po ostatnim usuwaniu go u weterynarza zdecydowałam, iż korporacja musi wzbogacić swoją apteczkę o pastę skuteczniejszą od tej stosowanej przez nas na co dzień. 

The Secret Of Burudika Zdrowe Trawienie ~ owy preparat jest stosowany głównie przez Maxi, która jak nie jest tajemnicą miewa od czasu do czasu pewne dolegliwości brzuszkowe.

EfaOlie ~ na stosowanie tego produktu zdecydowałam się głównie ze względu na Kiare [kotkę babci], która nadmiernie gubi sierść co z kolei skutkuje pogorszeniem stanu okrywy włosowej.

9 komentarzy:

  1. Fajne zakupy! :) Z tego co Ty kupiłaś to my mamy golfową :D Zaciekawił mnie ten syrop na stawy.
    Ps. Myślałam, że kupiłaś obiektyw, a to kubek haha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dokładnym przetestowaniu na blogu pojawi się recenzja owego syropu.
      Bardzo realistyczny kubek :D :P

      Usuń
  2. Czyżby Przyjaciel Pies zmienił design? Tak dawno nigdzie tego magazynu nie widziałam. A kubek termiczny w postaci obiektywu to niezłe cacko. Chyba będę musiała sobie sprawić podobny :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas: Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, logo prezentuje się ciut inaczej.
      Obiektywokubki górą ♥!

      Usuń
  3. Również czytamy tą gazetę. Fajne szelki i oczywiście kubek :P

    skundlowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze a ja na początku myślałam, że to prawdziwy obiektyw a to kubek XD

    OdpowiedzUsuń