piątek, 25 marca 2016

Spacerksy_Spacerki_Spaceringi

Spacer to ważna i nieodrębna część każdego dnia, dla niektórych jest on przymusem,irytującym obowiązkiem dla innych natomiast przyjemnością,chwilą odprężenia i podstawą relaksu.




Ja zdecydowanie zaliczam się do drugiej grupy osób,od nowego roku zaczęłam sukcesywnie wdrażać w życie moje postanowienia,jedne z większym zaangażowaniem, drugie z ciut przygaszonym, jednak to związane ze spacerami jest w pewnym sensie "góru" i można powiedzieć,że porządnie się wkręciliśmy.





Wraz z terrorami codziennie wybywamy z domu na kilkugodzinne spacery przez co ku większej motywacji postanowiłam na Endomondo stworzyć rywalizację "W Lutym Przespaceruję z Psem 150km", styczniowe wyzwanie o podobnym charakterze również się odbyło,jednak potraktowałam je raczej jako rozgrzewkę niżeli "poważną" rywalizację.




W tym miesiącu udało się nam nawet minąć zamierzony cel i lutowe wyzwanie ukończyliśmy z wynikiem 158,64km,które bardzo mnie cieszą.


Wraz z yorasami w lutym przespacerowaliśmy na prawdę sporo. Całe trzy tygodnie lutego miałam możliwość poświęcić zwierzorom w związku z czym udało mi się spędzić z nimi na prawdę sporo czasu na wspólnych treningach czy wspomnianych spacerach.





Spacery starałam się na wszelakie sposoby uatrakcyjniać poprzez zabawę czy nowe trasy, w związku z czym któregoś dnia wybraliśmy się podreptać nawet do Nowej Dęby gdzie yorasy miały możliwość poniuchać nowe tereny. Niejednokrotnie udało się nam również wybrać do lasu czy na łąkę gdzie terriery miały możliwość się wybiegać. Ogólnie codziennie w miarę możliwości pokonywaliśmy kilka-kilkanaście kilometrów jednakże pewna część dni "odpadła" nam przez ulewne deszcze.





Ogólnie Luty zapoczątkował manię spacerowania i z dnia na dzień pokonujemy dłuższe trasy.





~ Nasz nałóg pochłonął mnie na tyle,że na lutym się nie skończy i już utworzyłam kolejną rywalizację W Marcu Przespaceruję z Psem 150km, do której serdecznie was zapraszam.





2 komentarze:

  1. Hmm jestem ciekawa ile my pokonujemy km w ciągu miesiąca, muszę zerknąć na endomondo :D. A co do spacerów, ja czasami mam mniejszą ochotę żeby iść gdzieś dalej, ale ostatecznie i tak jestem zadowolona ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak aktywnie spędzacie czas :)

    OdpowiedzUsuń