poniedziałek, 27 czerwca 2016

hAu hAu hAuL #2

Nikowe urodziny, dzień dziecka... w tym miesiącu pretekstów do zakupów było kilka i standardowo w moje zakupoholiczne łapki wpadło co nieco mniej lub bardziej ale w gruncie rzeczy potrzebnych psich akcesoriów.




Worek NB ~ worek to super alternatywa dużego plecaka czy nieporęcznej torby. U mnie świetnie sprawdza się zarówno podczas spacerów jak i treningów. Pomieści chyba wszystko co jest mi niezbędne i co zawsze może się przydać.

 Paka Zwierzaka ~ od dawna polowałam na taką paczkę niespodziankę, a Nikowe urodziny moim zdaniem były jednym z najodpowiedniejszych momentów jej nabycia.

Apteczka ~ według mnie jest to jeden z podstawowych gadżetów niezbędnych na spacerach i nauczona doświadczeniami z ostatniego grupowego spaceru śmie twierdzić, że jej noszenie przy sobie jest wręcz konieczne.

Bidon 25oml ~ bidon o pojemności 500 ml mam już od dawna i sprawdza się nieźle w przypadku podróży/działkowania, jednak na spacery zdecydowanie lepszą alternatywą jest ten mniejszy egzemplarz.

Szelki Piesky ~ identyczny wzór dla obu terrorów.
.. 

Pasy samochodowe ~ bezpieczeństwo przede wszystkim
Suplement ~
 po ostatniej konsultacji z weterynarzem dostaliśmy zalecenie aby dla Nika stosować suplement na stawy, nie jest tajemnicą, że piecho skończył już 8 lat a na zejście z areny aktywnego życia tak szybko raczej się nie zdecydujemy, ponieważ nie ma żadnych przeciwwskazań co do uprawianych przez nas sportów.

Frisbee Trixie ~ frisbee'ujemy, frisbee'ujemy ... nadszedł czas przetestowania frisbee ciut większego od 15 cm średnicy... wbrew moim obawą okazało się,że atrakcyjność dekielka rośnie wraz z jego wielkością.


JW Pet Hol-ee Bowler  ~  bo piłeczek nigdy za wiele

JW PET Rattle Ball ~ kotełkowi też od życia się coś należy


Pan Kukurydza ~ ... ja nie jestem bezpieczna nawet w Kauflandzie ...

Piszcząca piłką ~ jedna z naszych wygranych w konkursie z okazji 15 lecia naszej kliniki.

Myszki  ~ kociołkowelove

Grzebień TRIXIE  ~ doczesny "czesacz" postradał ząbki



Trawka TRIXIE  ~ "kocie też krowa" trawę gryźć musi

2 komentarze:

  1. Super haul !

    Zapraszam do mnie yorkmisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :). O właśnie, taki worek miałam ostatnio kupić ale wyleciało mi to z głowy.

    OdpowiedzUsuń