niedziela, 4 lutego 2018

Bullet Journal |dogs edition| - plany związane z psami ...

Planowanie jest czymś, w czym czuję się bardzo dobrze.
Lubię mieć wszystko zaplanowane, ponieważ pozwala mi to na utrzymanie pewnego rodzaju porządku i ułatwia, można by rzec, funkcjonowanie.
Z reguły większość rzeczy mam zaplanowanych z dużym wyprzedzeniem, daje mi to swobodę i pewnego rodzaju spokój. 
Możecie mi wierzyć lub nie ale mam plany na kilka najbliższych lat i szczerze mówiąc - nie jest ich wcale mało.
Z racji, iż mam również hopla na punkcie równości, parzystości i etc. na prowadzenie bullet journalu czekałam
od połowy 2017 roku 
- ot co nie chciałam zaczynać od środka.

Jak większość z was pewnie zauważyła pionierem 'psiarskiego'bujo jest Gosia od Heart Chakry i to od niej w blogo(dogo)sferze wszystko się zaczęło.
Ja mimo to, pozwoliłam sobie dzisiaj uchylić rąbka tajemnicy i pokazać Wam jak wygląda nasz luty w bullet journalu. 
Początkowo miałam pomysł na inny motyw i co za tym idzie bardziej stonowane kolory aleeee skoro w lutym [dokładnie 8 lutego] wypada tłusty czwartek to dlaczego nie pozwolić sobie na odrobinkę więcej i nie zaszaleć ? 
Po dokończeniu "dzieła" jestem lekko zachłyśnięta całym tym uroczym i jakże słodkim planowanie, w efekcie czego czytacie ten post i oglądacie mojego pomocnika B<ujo>

habit tracker w zaPSIonym wydaniu



Prowadzicie tego rodzaju planery ?
Co sądzicie o planowaniu ?
Lubicie planować, a może spontaniczność jest waszym "przewodnikiem" ?

2 komentarze:

  1. Ja też czekałam do początku roku z bujo. Bardzo mi się to spodobało, wreszcie o wszystkim pamiętam i mam większą motywację żeby zrobić wszystko na czas.
    Skąd takie ładne naklejki? :) ja zamówiłam trochę rzeczy z aliexpress, ale póki co doszły tasiemki a czekam właśnie na naklejki tylko coś już zbyt długo i wątpię że dojdą :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat wydrukowane grafiki z Google znalezione pod hasłem m.in. "donut png" itp. :D

      Pssst tutaj jest kilka fajnych
      https://www.google.pl/search?q=donut+png&tbm=isch&tbs=rimg:CTVwClSkAbiFIji2EB4-ZC8CWMO6T4dLUpkv-I83VOhvOgO9qqTf9mG7w4h2O8Aj4wEC202GT8v5EcaxuEwfVuydkioSCbYQHj5kLwJYEZaIbR0HHfREKhIJw7pPh0tSmS8RgcYudmybaR0qEgn4jzdU6G86AxHY3wlC6lQ8jSoSCb2qpN_12YbvDER_173aRJ-_1ulKhIJiHY7wCPjAQIR1UUtKrgUE_18qEgnbTYZPy_1kRxhGfrJTUot1ASCoSCbG4TB9W7J2SESxmekbDK963&tbo=u&sa=X&ved=0ahUKEwjqy9bcgI3ZAhWksKQKHZ9VDswQ9C8IHw&biw=1680&bih=944&dpr=1#imgrc=_

      Usuń