czwartek, 31 grudnia 2015

Happy New Year

2015


Rok 2015 był dla nas zdecydowanie udany !

Osiągnęliśmy wiele.

~ zaczęliśmy trenować frisbee,które swoją drogą idzie nam coraz lepiej





~ wakacje nasty raz spędziliśmy nad morzem,które jest naszym ulubionym miejscem na wypoczynek, pomimo 15 h,które nas od niego dzielą





~ wraz z Niko wzięliśmy udział w naszych pierwszych zawodach i stanęliśmy na podium





~ poznałam wiele super osób i pomimo,że niestety większości nieosobiście to wszystkich na maxa polubiłam





~ Psi świat wkręcił mnie na dobre 





~ Do naszej rodziny dołączyła Bonnie  





~ zaczęłam prowadzić Bloga


~ nabyłam aparat i zaczęłam realizować swoją kolejną pasję





~ przespacerowaliśmy mnóstwo kilometrów





~ poprawiliśmy wzajemne relacje





~ treningi stały się naszą codziennością i ulubioną częścią każdego dnia.





...


Rok 2015 minął nam bardzo szybko i pozytywnie mam jednak nadzieję na jeszcze lepszy 2016, bogatszy w treningi,wspólne zabawy i spacery,spotkania z psiarzami, zawody itp. atrakcje.


W nowy rok wchodzimy uśmiechnięci, z piccolo, frisbiaczami i aportując różową kostkę.


Uparłam się także na Słoik Szczęścia i Kalendarz treningowy,który podsumujemy już za rok.


! Happy New Year !





2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń