wtorek, 17 maja 2016

Weekendowa Sielanka Poza Miastem

Wiosenna aura nie pozwala się lenić w domu, a piękna słoneczna pogoda wręcz prowokuje do spędzania jak najwięcej wolnego czasu na dworze.



Ubiegły weekend przywitał nas rażącym słonkiem przez co za główny cel postawiłam sobie wyjazd z terrorami poza miasto.
Na miejsce sobotniego wypoczynku wybrałam naszą działkę, która bezkonkurencyjnie jest rewelacyjnym miejscem chillout'u. Wokół las, 30m od domu jeziorko, cisza, spokój oraz masa miejsca do biegania i yorasowej zabawy, czego chcieć więcej ?.





Terrorki wybawiły się za cały tydzień lenienia i muszę przyznać,że zarówno im jak i mi były potrzebne takie weekendowe wrażenia.








Nikuś jak przystało na nadaktywnego psiaka oczywiście musiał się wyżyć i tu nie żałuję tych dni off,których ostatnimi czasy było dosyć sporo, ponieważ od ostatniego frisbeeowania zrobił na prawdę duże postępy.




Turbodożeg zaczął fantastycznie nakręcać się na dysk i gonić mknący z zawrotną prędkością talerzyk. Psicho niesamowicie również szarpało się dyskaczem przez co jestem bardzo dumna z synalka.




Maxunia pozwoliła sobie na wolne zaganianie kur sąsiada :o! [oczywiście w porę została powstrzymana i kurak niedostał zawału] oraz biegi uciekiniersko-berkowe.




Nieskromnie przyznam,że udało mi się wypstrykać również kilka na prawdę fajnych ujęć, z których jestem zadowolona.


















Ogólnie wypoczynek uważam za udany i życzę sobie jak i korporacji więcej tak pozytywnych wypadów.





7 komentarzy:

  1. Hahaha zdjęcie z frisbee mnie totalnie rozwaliło, te oczy i ta jakby histeria, no mistrzostwo!

    Pozdrawiam
    http://psiasfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oczach maluje się jakby panika " Maxi, to mój dysk, nie zbliżaj się jest mój i tylko mój :o "

      Usuń
  2. Dlaczego ja nie mam działki :(
    Śliczne zdjęcia, życzę więcej takich wypadów! :D

    Pozdrawiamy,
    https://sladamiyorka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, można odpocząć od hałasu, masy ludzi i zanieczyszczeń, a dodatkowo wybawić jeszcze futrzaka

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz musisz pracować, żeby utrzymać to nakręcenie na frisbee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję,pracuję a frisbee jest już w pierwszej dwójce najukochańszych zabawek Pana Nika <3

      Usuń